Tusan också!

Har suttit och verkligen hoppats på att man skulle få tillbaka lite på skatten (alltid lika roligt!)...men ICKE. Då blir man istället skyldig nästan 900 kr. istället. Grattis. Verkligen roligt, precis vad jag behövde.
Mor poängterar dock att jag nog får avdrag för resa men det hjälper föga.

Försökte rensa hjärnan lite under kvällen, speciellt eftersom även ridningen med Fingal inte gick toppen (vi lämnar det där.. + att han förstås tappat en sko), så satte mig här med lite musik och började leka med koder. Såhär kommer det inte se ut länge kan jag tro..men bättre än innan måntro?

NU blir det lite käk & ett avsnitt av Vamp.Di. sedan sängen. Ledig imorgon gudskelov.

OVER AND OUT

(kände att det här blev ett grymt optimisstiskt inlägg..gladare humör imorgon lovar jag^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0