Vår?

Något är på väg iaf. Solen skiner och termobyxorna är förpassade till källaren åter igen! HÄRLIGT
Tråkigt bara att jag inte kunnat vara ute o njuta av det hela än...men idag ska det tillbringas iaf lite mer tid ute, mår mkt bättre. Äntligen.

Det hela började i fredags när jag gick hem från jobbet. Släpade mig igenom förberedelserna för tävlingen. Ignorerade mors visa ord "Du vet att det här är vansinnigt va?" när jag väl lyckats rulla ur sängen på lördagen. Till Svenljunga och hem kom vi iaf och efter det har jag legat i sängen, eller soffan. Sov till halv fem i måndags utan att vakna någonting emellan, hur absurt är inte det?! Minns inte sist jag var såhär men det är minst 4-5 år sedan, tror inte jag var hemma mer än någon dag i taget under hela gymnasiet.

Nu har jag klagat klart över det här. Buhu, det är så synd om mig.
Provade iaf att rida Fingal en stund på ridbanan igår. Dum som jag är. Tänkte bara trava runt lite grann. Han var överspänd och lite på bråkarhumör. Precs vad jag behövde som fick andnöd av att klättra upp på honom. Det gick inte bra, vi lämnar det där.


//F i hagen med sin ena ponnyvän toy, han går sällan med täcke men det här var nog innan påskhoppningen o då riskeras inget^^//


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0