whooops

Ja nu blir det kanske så att jag & Fingal ändå startar i söndagens klubbdressyr minsann! Jag säger eventuellt med stort E då det hela beror på hur det går att lösa med tiden. Första start är kl. nio och jag börjar jobba halv elva. Får jag lov att starta först i ponnyernas LC så hinner jag men annars blir det knivigt ><

Hoppas att det löser sig, håll tummarna! Det vore kul att få ett litet omdöme och allmän träning. Det lär finnas dressyrstaket o det blir en isåfall en helt ny upplevelse. Vet inte riktig hur redo vi är, tveksamt. Tror dock att vi kan tarvla oss runt en LC dessutom nu startar vi inte för att bevisa något utan för att lära oss något! Viktigt att minnas, spec. om det går åt skogen^^ Dessutom blir det ett program att lära sig imorgon..snabba puckar!


//Fingal & jag förra året//

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul! Lycka till. Vi kanske ses, jag ska starta LB:1, men som sagt så är ju dressyrtävlingar rätt sega så jag startar väl inte förrän tidigast 11-11:30

2010-05-01 @ 08:10:13
Postat av: Anna

SV: tack! & detsamma förstås! ja o det är så typiskt att det ska krocka men kunde inte med att tacka nej till det passet...ett långt söndagspass e goa pengar^^ men vore toppen om det går att kombinera & ses kanske vi hinner även om jag missar när du rider:)

2010-05-01 @ 08:15:44
URL: http://annastohm.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Det är verkligen inte roligt när hästarna är problematiska i skoningen. Det tar mycket tid, energi och kraft att rätta till ett sådant problem. Ibland är det en osäkerhet, en dålig "rädd" hovslagare eller bara okunnigt folk som lägger en sådan grund.



Jag önskar man tog tag i dessa problem innan hästen ska ridas in. Värka, banka och vänj hästen vid främmande människor som är och lyfter på benen tidigare så MÅSTE detta bli lättare när dem blir äldre om det är avdramatiserat redan i tidig ålder.

2010-05-01 @ 18:28:55
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0