21 aug

..tiden rinner iväg! Här är det äntligen lite nytt på gång..är inte riktigt på rätsida med vad jag vill men har absolut nog att hålla mig upptagen med framöver!

 

Förhoppningsvis kommer det lite fler vettiga inlägg framöver, just nu längtar jag verkligen till sängen...upp o jobba lite imorgon sen iväg på möte. Hoppas komma upp i tid o rida båda pållarna, iaf en. Wessel har såklart tappat en sko o en till är på väg av. Självklart kan inte hovslagaren komma innan Onsdag så det känns lite sisådär att han ska stå tills dess så man får börja om lite igen efter det....förhoppningsvis går det att rida lite lätt på banan iaf. Får se.

Som sagt, nu blir det strax sängdags och det känns inte fel mina vänner!!

 

 

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-08-21 @ 00:55:56
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0