Miko visar

Ja nu rullar kameran minsann. Har mängder med motivation och massa idéer sen kanske jag inte alltid vet hur jag ska bära mig till men på ngt vis ska det väl gå^^

 

Idag får ni se det jag pratade om igår. Han chockade öven med att plocka upp kommandot "Buga" på andra passet vi tränat det! Ibland dimper rumpen ner och det funkar bara om jag sitter ned än men alltid något säg!

 

Vad gäller tricket när han sätter upp tassarna på min arm är jag lite sisådär. Ska jag guida honom till sidorna eller ska han lära sig att byta sida själv och ska jag då egentligen ha två olika kommandon för varje arm? Någon som kanske har ett tips? Det är nu jag verkligen önskar att jag hade haft råd att åka på freestylelägret...!! Att sätta tassarna upp på benet har han greppat, bara att han kan bli lite väl ivrig och både vilja stå på mina fötter, gripa om benet och annat som ni kan se i början^^ Får se till o särskilja dem ordentligt kan jag tro..!


//UPDATE; Jag tror att jag flyttar mig sj. istället för honom..kanske blir bättre!//








OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0