Musik


..har ägnat en del av denna busvädriga dag med att leta musik till ett freestyleprogram men fy vad svårt det är! Kan inte ens bestämma mig för om det ska vara en snabbare låt eller en lugnare....Nu tror jag det blir en av varje så får vi se vad som funkar bäst! Jag tror jag har hittat en bra lugn låt, har bara väldigt svårt att plocka ur ca 2 min ur den och den har kanske inte en särskilt bra takt eller uppenbara ställen att göra saker på. Men tycker om den så så det får lösa sig, kanske. Det märker vi^^

Nu ger jag upp allt vad dator heter för kvällen tror jag, värmer nån pizza och kastar mig i sig. Ja, det låter som en bra idé!



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0