So Dark The Con Of Man



Ja, det var väl på tiden det här! Efter att ha sett filmerna och tänkt på att läsa böckerna i evigheter så äro man nu inne på sida hundra av Da Vinci Koden. Sicken grej.


Och vilken allmänbildning! Det känns lite som att gå i skolan igen när man verkligen måste läsa för att förstå och faktiskt tycka att det är intressant! Det är det som fängslat mig vid den här boken, att jag får veta mer om sådant jag inte visste mycket om samtidigt som det är skrivet på ett skönlitterärt vis. Jag blir främst fascinerad av det faktum att det faktiskt existerar så där smarta människor som har all denna kunskap och törst efter mer, känns nästan lite som att jag borde börja begära mer av min hjärna än att försöka räkna ut växeln på jobbet!







OVER AND OUT









Kommentarer
Postat av: L

Jaha, men ändå. Jag skulle leta ny stallplats o inte gå tillbaka dit. De har ju ingen respekt för Wessel o hans ägare. Så jäkla taskigt, jag hade gått i taket!

2010-08-26 @ 07:09:41
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0