Tappat minne någon?

Jag börjar allvarligt tro att det är ngt fel på mitt minne, begynnande alzheimers kanske? Alternativt att det bara är så att det är en släktgrej, för mor är ungefär lika virrig som jag.

Erika hade glömt sin plånbok i min bil, vi kom igår överens om att mamma skulle ta med den till jobbet så hon kunde hämta den där innan de skulle åka bort. Vad gjorde jag? Glömde totalt bort alltihop och fattade inte alls vad mamma menade när hon ringde o sa att det stod en tjej här som ville ha ngt från henne^^

Ibland ifrågasätter jag hur hjärnan fungerar i all allmänhet. Som när man bestämmer sig för att hämta en sak, går till det stället, öppnar skåpet eller var det nu är och inte kommer ihåg vad det var man skulle hämta?! Eller när man lägger typ nycklarna på ett ställe för att man Inte ska tappa bort dom men sen när man ska hämta dem så har man ingen aning om var de är. Även om man verkligen kan komma ihåg hur man lade ner dem men inte mer än så. Slutligen så finns förstås möjligheten att det bara är virriga människor som jag själv som råkar ut för sånt här...Vi borde ha ett anteckningsblock kring halsen att skriva ned allt i. Bara vi kommer ihåg att kolla den emellanåt...!!



//bild från google//



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0