TB Spoiler

Nu måste nästa avsnitt av True Blood kommit ut men "min" vanliga onlinesida håller på och byggas om så känner mig lite förvirrad och ledsen ><

Får hålla ut! Välkomnar dock varmt en av seriens nyförvärv Alcide (så även Jessica som vuxit som karaktär i mina ögon!), pick him Sookie! Lämna kontrollfreaket Bill som för övrigt allt som oftast utstöter sitt Ssoo-Kie på det mest obehagliga vis. Död är han dessutom, likaså Eric. Även om han är lite mer omtycklig på ngt vis trots att han är rätt vulgär...kanske mest pga att det är Skarsgårds roll^^



Hursom, har väl uttråkat alla världen vampyr-hatare nog nu och får nöja mig med att tålmodigt vänta och längta ett tag till. Vilket liv man har.




Joe Manganiello - Alcide Herveaux




OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0