*host*

Slant in på MSN livsstil där en liten artikel ligger uppe om supermodellen Adriana Lima. Jag känner själv efter att ha läst den att man kan nog faktiskt anstränga sig liite mer för att få den kondis o styrka man vill ha (läs; utseende;)

Eller hur låter två timmars varierad träning sex dagar i veckan och en superstrikt diet som säkerligen inte tillåter diverse chipspåsar och chokladkakor? Lägg då till att hon bara äter grönsaker & protein veckor innan hon går en modevisning. Disciplin Utropstecken

Ja, då antar jag att man ser ut som man förtjänar också. Tror dock ändå resolut på att dessa människor lite grann är stöpta ur samma pinnsmala form, de har liksom kroppsformen för det. Sen allt det här "man ska inte försöka se ut som de där modellerna...ätstörningar hit o dit" Absolut! Man kan lätt låta sig påverkas (även om chokladen vunnit hittills för min del) och man ska inte svälta sig smal. MEN kan inte låta bli att imponeras av beslutsamheten och disciplinen den här tjejen måste ha och det får iaf mina ben att börja röra på sig för även om jag inte är särskilt vacker i den bemärkelsen så kan även jag jobba mig vidare mot att må bättre med hur jag ser ut och vad jag orkar! Om inte annat så för hästens skull, så han slipper ha en ryttare som dör av utmattning efter en bana. Allt detta från en sån där modell.





OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0