Tapperträning


Igår kväll så deltog Gingko o jag på vår första träning hemma på klubben och se! Vi överlevde! Han blir gärna stark o lång men jag måste våga rida på och samla upp istället, dagens kommentar;

"Du är lite sävlig, jaa...du är sävlig hela du! ha ha"

Vilket betyder att jag behöver tuffa till mig^^ Annars verkade han tycka om honom, det regnade kanske inga lovord men efter alla hårda ord jag fått om Zigge från honom så tror jag inte han vore rädd att säga om han tyckte annat. Alltså hade han inte tyckt om det han såg så hade jag fått veta det, det hoppas jag iaf. Där vill jag ha ärlighet.

Lite film blev det också, kommentera o kritisera gärna men nödvändigtvis inte annat än konstruktivt!







OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tyckte det såg bra ut. men som du säger det syns att han blir väldigt stark o kanske att du behöver driva på lite. :) men tycker allt att du ska va stolt över honom..

Men gillar skarpt att om man skruvar upp volymen hör hur din (mamma) o en till prata om när du longera Gingko härom dagen när spännet gick sönder..hihi. titta de ens på dig när du hoppa..=)

2010-12-16 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0