GBG HS

...blev det inget för mig i år. Har såklart velat och har funderat i evigheter på allt kul jag i vill införskaffa på mässan^^ Men sen med allt trist som har pågått så tappade jag helt lusten att gå o spana in när 14-åringar hoppar svår hoppning samt köpa en massa saker som jag inte tycker att jag är värd.

SÅ, idag har jag jobbat. 10 h på ICA. Överlevde o sitter nu lite sådär lagom trött framför datorn.

Vi i US (= jag vad gäller det här?) anordnade idag resan till gbg HS. Har sålt o slitit o grejjat med biljetter i all oändlighet o nu när det äntligen var dags så ringer de på morgonen o säger att biljetterna inte räcker! Då hade 4-5 st. inte skrivits upp på listan. Tur i oturen så kom det en storlek större buss än den vi hade beställt, vet ej varför. De kostar lika så för den sakens skulle spelar det mindre roll.

Hade kollat o dubbeltkollat o trippelkollat. Det var 17 sålda biljetter till bussen. En sålde jag kvällen innan så en plats var kvar. Eva tyckte att vi skulle ha satt upp listan så alla kunde se den på ridskolan vilket var precis det jag hade gjort när jag först satte upp den. Jag kände inte att jag skulle behöva åka dit för o kontrollera...)

Det löste sig iaf. De gick fatt på biljetter så det räckte till alla på plats och jag kunde börja Andas igen. Inte roligaste sättet att bli väckt på, jag var helt förvirrad och kunde inte fatta att hon sa det hon sa att hon sa...

Antar att jag kanske kunde ha varit mer på och kontrollerande. Men vad skulle jag då göra, suttit o kollat bankirot själv?

Tror inte att de ville att det skulle bli såhär heller, absolut inte. men vill heller inte att "skulden" ska hamna på mig för då kreverar jag, ger upp, klämmer mig under en sten och vägrar engagera mig.


//Hoppas att
ni som var där hade en grymt bra dag!!//

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia

klart att det inte är ditt fel!

2010-03-02 @ 22:26:46
Postat av: Julia

klart att det inte är ditt fel!

2010-03-02 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0