Kort & Gott

Är superdupermega sugen på att lägga mig i sängen med boken min men här kommer iaf en kort resumé av min dag. Den första lediga på vad som känns evigheter är värt att tillägga.

Det var ingen som väckte mig imorse vilket ledde till en rätt rejäl sovmorgon, vilket var grymt skönt men ack vad dagen gick fort efter det. Jag märker att jag inte är alls van vid att sova länge längre, vrider o vänder mig med ryggont och vaknar med lite huvudvärk. Därpå att jag minns en hel del av det jag drömt och jag drömmer mystiskt minsann!

Idag satt jag på  Fingal för första gången på snart 2.5 månad. Spännande spännande. Uppsittningen gick händelselöst förbi. Han skrittade fint framåt och skötte sig allmänt rätt bra. Stannde, stelnade och försöka backa ett par gånger samt ryckte, korvade sig och slängde med huvudet en del men vad begär man? (intalar jag mig sj. som har orimliga krav..mest pga. att jag är så rädd att det inte ska gå bra tror jag...)

Kvällen bestod av bowling & lite biljard. Det var riktigt kul att vara lite social & munnen går allt som oftast utan order från hjärnan vilket leder både till förvirring och oförståelse^^
& måste förstås påpeka...vem var det som vann båda? mohahahah.

Nu ska jag slänga min fula uppenbarelse i sängen och vältra mig lite i perfekt bokromantik.





//Kick offen 6 feb. Crazy eye and Killer blick//


Kommentarer
Postat av: Julia - Ryttarliv

äsch då, du hade bara tur! revansch när som helst!

2010-02-14 @ 10:09:40
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/
Postat av: Anna

SV: hah you wish!

2010-02-27 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0