Practice



Imorgon är det kursavslutning på freestylen minsann!

Då är det som sagt uppvisning som gäller och vi har inte hunnit träna alls så mkt som det var tänkt. Usch. Fast jag tror inte vi blir nackade för det.

Vi (jag) kom äntligen på ett tema till låten iaf, ett rätt sunkigt sådant men trots allt ett tema.
Vad det blir får ni se när filmen läggs upp. För oja, det kommer filmas^^
Om inte annat så här hemifrån.

Redan på måndag börjar nästa kurs, allmänlydnad. Spännande! En kurs vi måste gå för att få delta i en del andra kurser såsom agilityn.

Nu ikväll blir det lite övningar på en del övergångar sen läggdags, sängen känner sig ensam och vem är jag att protestera?

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: evelina

Hallojsan!



DÅ syns vi på måndag.. för jag har också kommit med på kursen.. ska bli riktigt skoj..=)

o längtar tillsdu lägger upp film på dig o miko..spännande..=)

2010-02-28 @ 10:54:49
Postat av: Anna

SV: Ja det gör vi ju då! Vad roligt! Då känner man nån iaf:D

2010-02-28 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0