Snö?

Tror inte att det finns en kotte som har missat att det faktiskt är vinter ute

Idag var det rätt hyfsat väder först men när jag skulle sticka ut näsan ja då blåser det naturligtvis upp till vild storm som höll i sig tills ungefär kl 16. då det började regna småspik istället.

Z & jag valde att trotsa vädret och skrittade och travade ut en sväng, samt pulsade genom en åker. Jobbigt värre, nästan mer nu när snön blivit lite tung men ändå är hög.

ApFingal gav mig en stjärnsmäll i ansiktet idag. För ovanlighetens skulle kunde jag inte bli arg på honom då det inte direkt var för att han ville busa eller vara särskilt "elak" utan det "bara blev så". Vilket förstås tröstade föga då jag stod där blind av tårar och arg som ett bi för det var inte den ljuvaste smärta jag varit med om. Slå i näsan har man väl gjort i tid o otid men inte så det svullnat o runnit blod. Nu är näsan mer deformerad än vad den är vanligtvis vilket inte klingar gott. Hoppas den återgår till sitt vanliga, om än inte vackra, tillstånd snarast^^

Det ologiska är att när han väl sköter sig ok ja då händer det grejjor. Ser man till all jävelskap det har varit i vinter då det lyckligtvis inte hänt någonting så ser man ingen logik. Varför är det alltid så!

Nu blir det sängdags för imorgon är det fullt upp innan jobbet, ovanligtovanligt!




OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0