Update

Idag är det så mkt som söndag. Miko är seg som smör av ngn anledning, sagt åt honom att han får se till o sova lite så han e pigg till i eftermiddag. Annars kommer det o bli lite pannkaka över det hela kan jag tro.

Vi har liite trubbel i slutet av programmet, får inte riktigt till takten in i det sista men med lite improv. löser sig allt.

Stallen är iaf klara nu. Cajsa & Per tittade oväntat förbi också så det blev fika och lite semla mitt uppe i allt så hinner inte riktigt med allt som var tänkt nu men det funkar det också!

Gav mig på att rycka Fingals man också. Ca 27 cm (!) var den, ryckte av lite mer än 10 cm på det så nu ser han välfriserad ut må jag säga. Fast den tål sig nog en omgång till ikväll, riktigt rak o fin vet jag inte om jag kan kalla den än. Självklart lyckades jag skära mig också o bloda ner både häst och mig sj. Traditionsenligt.

Nu ska Miko borstas, Anna tvättas och korv skäras!


//Heja Miko!//


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0