19 Jan

Då var vi redan mitt i januari..! Om några dagar är det Fingals tur att slippa vilan, då blir det ca en veckas promenader, snöbus och longering.

Med Zigge har det som sagt gått lite knackigt och jag så lite lust att ta tag i det här att jag skäms...imorgon blir det en redig skrittur efter jobbet iaf..

IDAG?

Jag & Miko styrde kosan mot staden Ulricehamn strax innan nio imorse där vi mötte upp med Malin & Monica (samt ett par schäfrar och en spaniel;) Vi gick o gick o gick och det var riktigt skönt att få pinna på, jag hade fullt upp med att sträcka ut mina små ben i takten. När jag är ute o går så är jag nog lite väl bekväm av mig!

Efter det åkte vi hem. Åt lite smörgåstårta och kikade på ett par avsnitt av How I Met Your Mother på datorn sedan somnade jag?! Vaknade när mor ropade att jag hade telefon. Sedan blev det en rusning till duschen o 40 min. senare satt jag på plats i kassan på ica. Det var kanske inte riktigt så jag hade förutspått min kväll men jag är väldigt tacksam för allt jobb jag kan få! Hur ska annars allt gå runt?

Det var en lite kort resumé, härdanefter blir det förhoppningsvis mer att läsa här^^


//Snöigt?//

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0