20

20 år...ja, så länge har jag snart levt. Den 18 Jan. är det slut med tonårslivet och man blir hela 20 år. Jag känner mig sannerligen inte som 20 år. Har fått inse att man blir inte den man vill vara genom att byta siffra...utan genom att sträva framåt och utvecklas....Annars hade det väl varit kul om man en dag vaknade upp full av självförtroende & mod. Ett helt nytt jag. Skulle inte sitta fel just nu...

Jag är inte så som jag trodde man skulle vara när man är 20 år. Jag känner mig fortfarande som ca 14 och har inte mentalt växt i min ålder...inte utseendemässigt heller, ser fortfarande ut som en liten fjant!

Smakar på siffran....vet inte vad jag tycker om saken. Sedan vad man ska ta sig till med denna dag har jag ingen aning om.....Har bara koll på att jag kniper chansen att få äta smörgåstårta^^

Accepterar inte det faktum att man växer upp och faktiskt måste ta riktiga beslut om framtiden....
Frågorna är många...svaren verkar inte existera. Det gör mig rädd.

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: evelina

Ja du Anna.. då är du inte ensam.. fyller 24 men känner mig inte som en dag över 18..

Men helt klart tycker jag du ska ställa till med en dunder fest... =)

man blir bara 20 en gång i livet

2010-01-08 @ 17:13:24
Postat av: Anna

ooh så du menar att man aldrig kommer känna sig gammal^^ kan vara trevligt när man blir riktigt till åren.just nu är det väl lite sisådär:)

förresten, vill du ha ngn mer häst o rida 2-3 dgr i veckan (mot t.ex kostnad för hovslagare beroende på hur ofta)? om du inte tycker Zigge känns för fjuttig, han e rätt liten o tanig den gamle mannen^^

2010-01-14 @ 22:54:07
URL: http://annastohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0