2010

Jag har nog inte skrivit så mkt om det här att det blivit ett helt nytt fräscht år? Nu har man helt plötsligt ett helt år framför sig med allt vad det innebär.

Vad som händer det här året har jag ingen aning om. Tanken var först att vara "ledig" ett år och sedan ha bestämt mig för vad jag ska göra men jag har inte alls blivit klokare sen i maj och nog ännu mindre aning om vad jag ska göra i år än vad jag hade i vid studenten...

Jag är absolut sugen på att vara "ledig" ännu ett år men tänk om det blir så att det helt plötsligt gått flera år?? Och att jag helt tappat allt som har med skolan att göra och inte alls har lust att utbilda mig till ngt vettigt....

Ska jag vänta ett år till så ska det bli ett år med full fart. Jag har gjort rätt mkt sen i maj men det har mkt känts som en återhämtningstid också^^

Katja skulle läsa lite kemi, fysik o biologi på komvux i vår så tänkte lägga mig i där lite och kanske försöka fräscha upp lite kunskaper^^

Har under vintern försökt lite planera för hästarnas vår men eftersom min pessimistiska gärna är så negativ så har det ibland blivit såhär "Fingal: det kommer nog ändå inte o funka" " Zigge: han är där han är....vi får väl fortsätta som vi alltid gjort...."        (spec. nu när så många köpt så fina pållar och viiips ligger nivåer ovan oss direkt så tappade jag lite farten...)

Har dock mina ljusa stunder och knåpar lite på hur jag vill lägga upp allt. Lovade mig själv att vara mer positiv i år och tänker inte börja året med att tänka negativt!



OVER AND OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0