Ändrade planer

Ännu en dag med strålande solsken och härlig snö! Har vart ute och gjort klart det mesta i stallen samt gått en liten promenix med vovvarna.

Hade tänkt rida, ha en liten putsdag samt ringa Malin o fråga om hon vill gå på promenix & sedan släpa mig till gymmet och spinningpasset kl.18. Nu ringde istället ica och det blir jobb 15-22.30. Här har jag gått o grämt mig för att jag varit för ledig, nu när jag väl får jobb så är inte det heller bra^^ På ett vis är jag väldigt glad att de ringde, jag behöver verkligen jobba och har inget emot att göra det. Å andra sidan så är det alltid skönare att veta om det lite tidigare än samma dag så man slipper ändra om och känna att man missar en härlig dag ute. Å tredje sidan är det en lyx man inte har som timanställd. Det är en dag imorgon också!

Här närmast blir det lite mer frukost sedan en tur med Ziggelur. Dagens ändrade planer innebär att det lär bli rätt så tyst här på bloggen idag^^


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0