*





Efter ett litet ehm..ofrivilligt uppehåll över jul o nyår blev det dags att ta tag i saken igen. Det har inte alls hunnits med efter alla långa dagar på jobbet det sista...o den lilla tid jag haft över har lagts på djuren, dumt nog^^


Pass: Step

Tid: 60 min

Vad som var bra: Jag orkade passet igenom utan att dö. Hängde med rätt bra i de separata blocken.

Att förbättra: Allt som vanligt men för att vara lite mer exakt...koordinationen! Samt att kunna hänga med bättre, mkt bättre...mkt bättre



Det här var ta mig tusan inte lätt. Har provat på lite innan men då har det (tydligen) anpassats rätt rejält till nybörjare. Här kördes det på i full fart redan från början och man hade inte mkt tid att se o lära sig alla steg och sedan dessutom de tillägg och ändringar som gjordes samt alla snurrar man kunde lägga till här o var.
Nästa gång ska de köra ett helt nytt program (de byts antagligen ut varje termin) vilket skulle betyda mjukstart. Får nog se till att vara där då!


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0