God Natt

Klockan är snart tolv. Idag skulle ha varit min lediga dag men ica ringde halv nio så istället blev det jobb halv tio till halv sju. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig dagen men extra pengar är alltid välkommet!

Är sjukt trött, tillbringade kvällen hemma hos Katja och kikade på film. Bla. en mkt lustig skräckis som hette KM3. Se inte den^^

Har susat runt en snabbis på mina "ordinarie" sidor och fastnade spec. på ett forum om höjd. Just det här "nää men xx cm är väl inte särskilt högt, vi borde ju få ihop det" (inte riktigt så men nästan^^) Har man haft turen att hela tiden rida bra hästar så är lite högre höjder inte så höga längre men man måste ändå förstå att + varför de höjderna kan kännas höga för ngn annan?  Ibland när folk snackar låter det så äckligt kaxigt. Det var mer det jag ville få fram....lite formuleringsproblem så här på "kvällskvisten..! Å tredje sidan, kanske är det som vanligt att jag önskar att jag också fick tänka så. Å fjärde sidan kanske jag iaf har en poäng.


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0