Häst?

Nej, det blir inget om hästar här idag. Jag tror nog jag skulle fylla en blogg enbart med ångest, depression, tröttsamhet och avundsjuka. Istället väljer jag att undvika det jag har en dålig dag med..vilket för tillfället är Zigge. Det är inte världens roligaste att sätta igång honom, man känner sig aldrig sämre än vad man gör nu vilket är värre än vanligt när man rider den lille bullen, det är man undrar varför man ens försöker & varför man kämpar så förtvivlat. 

Så är det.

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävlingar på bloggen!

SV: jo ridhuset är riktigt stort och bra :)

2010-01-14 @ 10:24:21
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Julia

chherup anna :D

när du börjar skritta igång fingal så finns jag som ridhjälp nästan när som helst ^^ o zigge är en FIIN bulle :)

2010-01-16 @ 21:54:19
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0