Igångsättning nr 2




Fingal är nu inne på sin 6.e vilovecka. En vecka kvar sedan är det tanken att bebisvilan är över. Håller sig vädret som det är nu så kommer det att fungera ok. Det går fint att rida i den mjuka snön men ska det börja växla mkt i temperaturen blir det skare...(ord?)

Ingen som råkar ha en stallplats i närhet till ridhuset som vill förbarma sig? Hade vi inte haft så dålig väg så hade vi kunnat köra...men så bor vi inte på det smidigaste stället på jorden. 

På ngt vis löser det sig såklart, det är bara jag som känner mig rätt mån om att det här ska startas upp på bästa möjliga vis. Vädret kanske blir superbra, vi kanske kan börja köra och viips så har allt löst sig. Jag måste nog sluta oroa mig för så mkt som inte behöver oroas så mkt för....innan det blir nödvändigt. Återkommer alltså med detta om en vecka^^

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0