kortis

Var äntligen ledig denna dag men blev inringd så kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Har varit usel på att uppdatera, det har varit galet mkt jobb ifre-lör-sön. När man gjort ett tiotimmars pass så är inte det första jag gör när jag kommer hem att blogga!

Det tröligaste med jobbet denna helg var när terminalen var offline i 2,5 h vilket innebar att man fick be om leg och underskrift på varenda kotte som handlade med kort. Samt att ett sorts kort gick det inte att betala med alls, riktigt roligt...då blir det att jag sitter och spänner mig och får ont av det istället. Annars har det rullat på som vanligt, bara man försätter sig i "work mode" och inte börjar tänka på en massa så är allt fina fisken^^

Fyllde år igår? 20 år...fy tusan. Trevlig dag iaf!

Nu ska jag rulla ut och mocka klart här hemma sen ska småkottarna äntligen få komma in!

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0