lite kort

Vet inte vad jag gjort det sista men upptaget har det lyckats bli!

Idag är det väldigt snöigt och jag längtar verkligen till att köra till jobbet....o ännu mer till att köra hem ikväll, ev. att jag kraschar på Micaels soffa inatt om det är för dåligt väder...

Gick upp lite tidigare idag, har mockat och gjort klart allt i stallen samt rastat av bushunden och tränat lite på våran läxa från kursen. Tänkte att man kanske kan filma vad vi får i läxa vecka för vecka och vad vi pysslar med, kanske det kanske;)  Har hur som haver ett par filmer som ska upp när jag får tid att fixa iordning de riktigt.

Nu blir det lite friddag o sen mot Ulricehamn! Lite längre dag på ica idag, känns lite sisådär när jag lyckats sträcka ngt i nacken som värker och kan inte kolla åt vänster. Alla tiders.

Ha en bra dag!

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0