Midnatt

Om en minut är det midnatt om man ska tro datorn min. Jag kom innanför dörren för snart en timme sedan efter en kväll på jobbet. Hade som plan att ladda ur kameran och mobilen och göra iordning lite här men tröttheten tog lite överhand och nu blir det nog tv och lite nattamat istället.

Imorgon är jag dock ledig! På söndag också. Helt otroligt.

Imorgon kommer moster och kusinerna så då blir det mer smörgåstårta, inte helt fel! Självklart är tårtan inte det roligaste med det hela men mums!

Måste bara prisa min för tillfället väldigt mysiga unghäst som gjort en helomvändning och är nu en ängel att umgås med. Om man jämför med hur det stod till innan. Stod och skrubbade honom lite på manken innan jag lämnade honom i hagen och han längde ut överläppen trehundra meter och började sedan göra mulen på ryggen min, runt runt runt. Helt ok för mig, så länge han inte övergick till o nafsa. Mysstund var det ja.





//Ibland tycker man minnsann om den lille saten ändå^^//

OVER AND OUT

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0