På Bioduken

Jag har gått och blivit riktigt biosugen det sista och visst finns det en del filmer att se framemot i vår! Jag fullständigt älskar science fiction, fantasy, skräck och allt som sätter fantasin på snurr vilket kanske avspeglar sig på min lilla lista. De är de sorters filmer jag helst ser på bio annars är jag lite av en allätare och för mig spelar kvaliteten på filmen mer roll än vad den tillhör för genre.



¤ Avatar


Såg trailern när vi var o såg New Moon & har velat se den sen dess!

¤ Sherlock Holmes

Endast för Robert D.Junior. Love him.

¤ Ironman 2

*host* samma som ovan^^ Samt att ettan var rätt grym, bästa soundtracket
på länge också!

¤Eclipse


Självklart kommer även jag fortsätta följa sagan.
Självklart vill även jag ha en egen Edward^^


Sedan kommer det en hel del filmer som måste ses fast nödvändigtvis inte på bio. Vissa som man verkligen vill se, andra som man bara är nyfiken på. Såsom "Alice i Underlandet" (en film av Tim Burton ska väl aldrig ignoreras!) & Sex And The City 2

Har ni några bioplaner för i vår?

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0