Pysselprassel

Ännu en lugn dag har förflutit. Har inte jobbat på hela veckan och kan verkligen känna hur fattig jag kommer att vara i februari om det här fortskrider...

Jag känner att det är extra viktigt att pyssla när hästarna vilar, spec. för Fingal som säkerligen skulle återupptäcka sin vilda sida genast^^ Sedan har det kanske inte riktigt blivit så mkt som jag hade tänkt men får ta igen det lite nu istället..!

En bra pysselaktivitet som samtidigt är bra träning för oss båda är att fläta. Flätaflätafläta. Vilket var vad jag utsatte honom för idag! Mina gummiband var dock inge bra, de kändes smala och sprack lätt, kommer inte ihåg märket men de rekommenderas ej!  Fingals man växer som gräs och den är tjock som tusan, har dock bestämt att inte rycka den innan han ska visas publikt. Kan vara lite kul o se hur lång den hinner bli, så roligt har jag!
 




//SKÅDA! helt otroligt >< //

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia

lookin' good :D

jag har gjor samma sak idag, o drog ihop några knoppar för tränings skull när jag ändå höll på ^^ superbra att vi tränar nu så kma vi vara knoppnings o flätexperter till tävlingssäsongen!

2010-01-08 @ 22:29:27
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/
Postat av: Anna

SV: absolut, superexperter^^ Fingal är den första på länge med knoppbar man (Zigge vet exakt hur man undviker detta..skubbskubb!) så jag behöver nog träna knoppning...hmm...några timmar till innan de kan visas offentligt!

2010-01-08 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0