The Crispy Curse

Det första jag kom på när jag tog studenten och började jobba vara att nu hade jag ju faktiskt råd att köpa saker. Som till exempel Chips. När jag slutat på ica så hade jag faktiskt råd  att unna mig en påse chips vilket snabbt utvecklade sig till en stor grejj och nu snart ett år senare är jag fortfarande under Chipsförbannelsen.

Jag har ätit chips 5 gånger den här veckan & ni som känner mig vet att jag inte bara äter en näve och sedan är det bra utan jag kan utan bekymmer trycka i mig en hel påse och ändå ha plats för mer.

Jag mår inte bra, samvetet mår inte bra och framförallt mår inte min stackars panna bra.

När är det nog?




Men lägg detta på minnet:

¤ OLW´s sourcream & onion chips är grymt mkt godare är estrellas.
¤ Ät hellre Lantchips Gräddfil & Dill är enstrellas dillchips, de smakar för mkt "matdill"
¤ Hot Sweet Chili chips & Sweet Chili Sourcream är starka. Se till att ha en vattenflaska och choklad till hands. Den förstnämnda är värsta boven.
¤ Dill & Gräslök är en bra kombo.

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0