Vi ska vandra...

Av en slump var vi inne på Wildo och där nosade min mor genast reda på ett par rejäla skor som hon såklart tyckte att jag skulle ha (hon är väl trött på att jag använder hennes..en lösning som fungerat bra för mig^^)

Det visade sig iaf vara ett par riktigt bekväma skor..o jag behövde verkligen ett par riktiga skor att gå i. Det var dessutom halva priset. Jaa..vem är jag att säga nej? Fast det sved för de var inte gratis ändå, är dock ändå glad att jag lät mig övertalas att köpa dem! De var dessutom det enda paret kvar och de råkade vara min storlek, måste ha varit ödet.



Miko la sig på eget bevåg här, man kan nästan tro att han är en liten linslus^^
Han ville väl visa upp sina nya skor!

VIKING
Aspen Track, Extreme Line



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0