Framtiden...

På fredag ska man ha tackat ja alt. nej till högskolan...Jag vill läsa något, jag vill veta vad jag ska göra, jag vill ha ett mål. Ändå vet jag att jag på något vis inte är redo och har ingen aning om vad jag vill ta mig till. Jag absolut inte fortsätta ett år till på samma sätt som nu men vad ska jag annars göra?! Vad ska jag våga hitta på och hur kan jag göra det...vad ska jag satsa på och vad ska jag ge upp? En miljard frågor och för närvarande inga svar, vem var det som sa att det var friheten som väntade efter gymnasiet..? En förvirrande sådan måhända.

Av över 2000 sökande kravlade jag mig in på djursjukskötarlinjen och vore det inte för lönen så skulle jag hoppat på det utan att blinka. Men vem vet, kanske blir det tillslut det jag blir. Får se till att gifta mig riktigt rikt bara ...hur nu det ska gå till.









                                                  OVER AND OUT

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0