Ännu en dag

Onsdag tror jag bestämt att det är idag, har börjat bli lite veckovild och dagarna flyter in i varandra. Behöver vakna upp snart känner jag! Har gått i en & en halv dag nu utan att röra på fenorna. Har verkligen inte gjort en enda vettig sak. Det enda som ens kan kallas vettigt som jag gjorde igår var att rida och busa lite med Miko, men det är sådant jag gör varje dag. Inte något extra utöver allt det vanliga som man borde passa på att göra när man är ledig. Är lite deppig och det här vädret gäller definitivt inte!!

Jag tror inte jag skrivit hur det gått med Fingal hos veterinären. Han hade fel på struplocket, det stängde sig inte riktigt som det skulle så han ska in på operation mot slutet av sommaren. Nu är han nere hos en tjej i halmstad som nyligen var tvungen att avliva sin häst och hon ska hålla igång honom lite tills det blir dags att opereras. Samtidigt som jag är glad att han har någon som tar hand om honom och fortsätter rida honom ordentligt så känns det konstigt att det är någon annan nu som gör allt det där, och inte jag. Önskar jag visste vem hon var iaf.

På hästfronten här kanske det händer lite nytt iaf, åtminstone under sommaren. I höst vet jag ju ändå inte riktigt vad jag ska ta vägen. Mer om det imorgon;)

Nu blir det till och ge sig ut i det fina vädret, lyckan är total^^

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0