En sån liten plutt man var!

Jag hittade den här bilden innan på den externa hårddisken. Det är från när jag skulle rida min första lektion på ridskolan efter att ha längtat, tjatat och önskat mig det i evigheter. När jag fyllde tretton fick jag det äntligen och första lilla pållen jag fick rida var Zorro. Minns att jag innan detta skrek och grät i högan sky för att mamma försökte intala mig att man skulle ha ridbyxor på sig, kände mig grymt otacksam och dum åren efter för det beteendet..! Jag hade ärvt 2 par men hade fram tills nu aldrig haft ett par på mig (mysbyxor och annat var min melodi!) och jag ville hålla mig till det trygga tror jag. Annars skulle man ju kunna tro att det vore en stor grej att få klä upp sig så fiint^^ På kom det och följdes av några år på ridskola!



Liten fjutt var jag, tänk vad åren går!



OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0