EVE Träning

Lite sisådär i efterhand då träningen var i tisdags, har varit lite svårt att uppdatera kring detta utan dator^^

Det var en rolig träning (vilket det alltid är med Hacke i spetsen) med mkt gymnastik och styrka för pållarna. Jag känner mig alltid lugn och glad på de här träningarna samtidigt som jag förstås kan bli lite spänd för att jag vill att det ska gå så bra men känner ingen superpress utan man får hela tiden peppande ord och konstruktiv kritik. Tummen opp!

Hon tyckte Zigge gav hopp åt unga hästar, man kan lära och lära om oavsett ålder! Men hon som även Tapper ser ju inte direkt någon potential för honom men nog att han är så söt^^



Återkommer med film om ett litet tag. Bara filen kan ladda klart någon gång..gärna i år!

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0