Höstens Kurser

Till i höst har jag anmält mig & Miko till Fortsättningskursen i Agility samt Rallylydnad som startar när föregående avslutas. Detta förutsäger dock att jag är kvar här hemma till hösten vilket jag inte vet än men om jag är det så blir det, förhoppningvis då om vi kommer med!

Miko är verkligen min "test-hund" som jag tror att första hunden ofta blir. Man provar på alla olika sorters grenar och provar sig fram till vad som passar en bäst. Det är riktigt kul och hittills vill jag hålla på med allt!

Fast vi måste bli duktigare på att träna nu, det har blivit lite halvdant det sista men iof tror jag inte att Miko dödar mig för det. Han får ju motion och kramar så att det räcker och blir över istället^^ Vi har lärt oss ett nytt trick i veckan iaf. Eller ja, det är mer en utveckling av ett vi har haft innan. Får se om vi kanske kan filma spektatklet så får ni se istället!

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0