Inspiration!

Surfade runt lite rastlöst och hittade Emily Larlhams youtubekanal Kikopup
Där visar hon hur man kan lära in olika trick och annat hundnyttigt. Hon är hur duktig som helst och hennes hundar är fantastiska! Det är bara att välja och vraka bland alla roliga trick och prova på dem. Tänk om man en dag kan bli lika skicklig och kreativ! Hennes border kunde fler än 50 trick innan ett års ålder. Inte illa^^

Vad jag inte kunde låta bli att prova direkt var tricket att hunden ska gå mellan benen och stå med framtassarna på förarens fötter medan denne går sakta framåt. Efter ett litet pass är vi så långt att han står med tassarna på mina fötter när jag står med fötterna på vår käre bok (som vi brukar ha när vi tränar tasstarget) och jag vickar lite på dem.

Massor av ny motivation och nu ska här tränas flitigt^^ Förhoppningsvis håller Miko med!


//bild från google//

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0