Jisses!

Fann min första "blogg" där jag kluddrade sida efter sida från -05 och en tid framåt. Jag läste några inlägg och kan inte i min vildaste fantasi förstå att det är jag som har skrivit detta. Det är så...inte likt mig! Ordet som ligger på min tunga är.."fjortisaktigt". Är det något här i världen som är fjortis för mig så är det mitt sätt att skriva under den här tiden. Redan här var det mkt avundsjuka men mkt mer hopp och tro att jag & Zigge kunde bli grymma^^ Det är inte direkt smickrande men jag kunde inte låta bli o lägga in ett par...

...gamla godingar;

"har väl massor mer att skriva men vem skulle orka läsa hah:P.....Skola igen imorgon förstås...precis som vanligt!!:: men tänk nästa tis då är det minnsann studiedaaaag!! lätt härligt...men knas dag eftersom vi har spec.idrott då..hmm..... vill gå å lägga mig...bara borsta tääänderna först dårå....å läsa igenom kemin...å kanske lite harry potter..mkt trevligt...bara nämner det med...hästapållen mår sååå mkt bättre nu! å har en enoorm överskottsenergi hah::: idag så hade han nog myror i brallan....han bockade lite å studsade lite på stället å låg på  som attans  i galoppen::: hah mitt kära lilla pucko, min fina lille zigge ponk..."

"sen 6 juni..nationalhoppningen..funderar seriöst på att verkligen klä ut mig till nåt hhaa:P:: men vaad?? ngn som har en briljant idé?  Zigge och jag ska ääga....iaf vill jag att vi ska göra det hah:::: går allt som det ska å vi kan träna som det är tänkt åsådära...så vill jag verkligen starta 0,90 m den dagen....villvillvill....men som sagt...vi får se...:P"



Speachless 
Har inte orkat läsa så mkt men kan gott säga att det här inte var bland det värsta^ Man kan inte tro att jag under den här tiden fick högsta betyg på svenskauppsatserna!


Här har vi för den delen en bild från just den tävlingen, vi startade då vår första 0,90 m. Inte mkt har ändrats sen dess!

OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Julia

oj... haha de känns verkligen INTE som du när man läser dedära :O

2010-06-20 @ 20:00:20
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/
Postat av: Julia

och anna - sluta vara så negativ! sjklart har du o zigge utvecklats en heldel under dessa åren! du rider snyggare och bättre och zigge är lydigare :D

2010-06-20 @ 20:02:39
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/
Postat av: Anna

haha visst kan man inte! ...nästan så att jag förnekar det men svårt när det finns bevis^^

försöker vara optimist (A) men e i ännu en dum svacka..!

2010-06-20 @ 20:42:22
URL: http://annastohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0