Riddagbok

22 grader varmt kl. 10 på förmiddagen....inte illa! Idag blev det en stillsam tur ut barbacka. Bara skritta och stekas i solen i lite mer än en halvtimma och njuta av att det faktiskt är sommar, något som jag nog inte riktig greppat än! En viss gammal pålle blev dessutom bortskämd med knäckebröd när vi var uppe vid huset och hämtade Miko. Mumsigt!

Imorgon kväll åker vi förhoppningsvis till Gäsene på träningshoppning, tyckte det kunde vara kul att passa på eftersom att sedan känns det som att det blir lite tomt på tävlingar ett tag och känner att vi behöver gå ett par rundor till. Får bara hoppas att det går bra annars har jag ju verkligen något att gräma mig över tills det blir höst! Nu blir det dock lite stek på bryggan och bad med Miko, i e.m väntar jobb och inatt är det biodags!






//Slog givetvis på stort och svirade upp med min f.d svarta hjälm o myströja^^//


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0