Soligt!

Det blev ett riktigt sommarväder idag minsann! Har tillbringat dagen i Borås och spenderat på tok för mycket pengar, något som dock måste göras om snarast. Har för tusan inga kläder. Inga skor heller för den delen vilket var kris på att bota idag. Mina enda skor har nämligen börjat falla isär^^ Två par skor har dock nu fått flytta hem till mig.

Vill till Åhaga någon dag nu i veckan..det ska bli! Jag känner att det är på tiden att jag kanske köper något till mig ,även om det biter på kassan, och inte bara lägga alla pengar på försäkringar, hovslagare och höbalar. Nu när det är så ovisst med pålleriet känns det bara som att jag försummar mig själv helt o har alltid gjort och allting känns allting ännu tråkigare när man alltid känner sig ful.

Nu bär det snart vidare in till staden Ulricehamn och firande av Micaels Linda som fyller 22 år denna dag, tårta förväntas!




Total bildbrist för tillfället..inget finns på datorn för tillfället och ingen tid att ladda över, överlev^^

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0