Starstruck

Jo verkligen. Rikard Wolff handlade på ICA idag. Han strosade fram till självscanningen och frågade efter Svenska Dagbladet och började sen packa upp sina varor. Fick lovligt påpeka att denna kassa endast är för självscanning men att jag gärna hämtade tidningen åt honom.

I ärlighetens namn visste jag inte då att det var just han, kände bara igen honom på nåt vis. Jag minns knappt hur han såg ut bortsett från smala armar och solglasögon (tror jag^^) När någon undrade om jag hade hört att han var i affären så var det förstås mannen med jordgubbarna, det var rätt med den där känslan. Är rätt glad så här i efterhand att jag var rätt trevlig mot honom, inte för att jag inte brukar vara det mot kunderna^^ hehe..

Så detta plus att jag en gång i sjätte klass krockade med Big Brother-Kitty på seven eleven är nog de två största ögonblicken i mitt liv, haha. Eller inte. Men visst är det skoj när man inser att även dessa människor är just människor och de vill också kunna köpa sin jordgubbar!

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0