Träningshoppning i Gäsene

Ja, det var vi på idag! 90 cm & 1 m. hoppade vi och lyckades bli felfria i båda minsann! Zigge var riktigt på hugget och i andra rundan var det lite väl bra men runt kom vi. Blir bara så trött och besviken på mig sj. att jag inte tror på oss. Jag borde tycka att de här höjderna är nada nu men ändå kan jag börja tvivla och känna att; klarar vi verkligen det här? Det är dagens besvikelse, det och att det blev lite väl mkt broms ibland och inget superflyt men det är roligt att vi äntligen börjar sätta lite felfria rundor igen & faktiskt har lite fart framåt. Funderar på att åka dit en gång till nästa gång de har en sån här träningstävling (om 2 v. tror jag..) Superbra tillfälle att få lite rutin, ha lite kul och bara kunna se det som ett träningstillfälle och inte bli så nervös:)

 90 cm.




1 m.



Det blev lite då och då att jag lade till ett extra steg innan men inte till vår nackdel alltid tror jag, förutom inför fyran på 1m. Där ser man så tydligt hur han siktar in sig och försöker sticka iväg och jag får först för mig att vi ska nå fram på tre men ångrar mig och vi får ett litet fult extra steg. Uscha.



OVER AND OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0