Virus!!

Det absolut kassa uppdateringen här beror på att jag har varit datorlös sedan i måndags kväll, ve o fasa!
Nu äntligen får jag sitta här igen och det känns som att återse en kär, gammal vän. Helt klart.

Anledningen till detta...Virus. Himla roligt. Jag har ett bra antivirusprogram men den upptäcker inte virus som man har godkänt för, helknasigt. Tydligen har jag godkänt något som i och med laddat med ett elakt virus. Jag pillade inte på något och han försökte rädda den men den avled tidigare igår. Som tur var hann vi spara över så gott som alla bilder och filmer innan den kraschade...Hade vi inte hunnit det hade nog nästa sväng fått bli till ett mentalsjukhus...

Hur som, tackar designadinblogg.se för detta vackra virus, jag blev så lycklig.

Nu känner jag mig dock komplett igen nu när kontakten med omvärlden åter är på plats^^


OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0