Dagen

Full fart denna dag. Började med att mocka lite hemma sen vidare till Juntorp för utsläpp av hästar vid nio. Sedan vidare till jobbet i 3 h. Efter det ut till Fingal igen & mockade osv. Tillbaka till jobbet för 3 h. till och sedan fick vi en reservplats på markarbetsträningen för Linda N kl. 20. Slutade halv så det blev lite kalabalik men min kära mor ställde upp som hästskötare & Linda med förstås!

Fingal skötte sig över förväntan! & jag med^^ Trodde att jag skulle känna mig lite osäker och tvekande men bestämde mig för att Nu ska det gå och då gick det. Rätt ok iaf^^ Film kommer!

Mer uppdatering imorgon, nu blir det smörgås och sängen..som jag längtar! Ska Inte göra som igår och vakna i soffan halv fem på morgonen..det blir inte bra på ngt vis.

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia - Ryttarliv

SV: jo viss är det relativt med höjderna ;) men Ita är ju yngre är zigge o är större så de är ju inte särksilt konstigt om hon hoppar högre ;) o fingalen är ju bara bebis fortfarande, även om han säkert kommer bli riktigt duktig ^^ vi får väl ta o byta hästar på ngn tävling så kan jag få känna på ziggelur o du kan få tampas med Ita :D

2010-03-21 @ 20:07:07
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0