Filmer från klubbtävlingen den 28 mars


Fingal 70 cm.


Zigge 95 cm.


Zigge 1 m.

Hade ett hål kortare än jag brukar, funkade ok på Fingal men kände mig som en liten bönsyrsa inne på banan med Z, fast innan hade jag definitivt för långa. Någon gång ska man väl hamna mittemellan!

Zigge & jag är dessutom bevisligen inte särskilt snabba, det känns absolut inte långsamt. Hårfin balans mellan bra galopp fram och kontroll tack^^ Försöker låta honom galoppera på mkt mer nu för tiden men ändå hade vi sämst tid i båda klasserna.


OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia - Ryttarliv

maha ingen har en chans mot mej o min pantertant ;)

2010-03-30 @ 11:43:20
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0