HT

I onsdags var det Tapperträning. Ziggeman & jag gjorde inte särskilt bra ifrån oss kan jag väl inte säga, tom. vi kan bättre...

Men lite filmat blev det iaf!
Henrik var lite osäker vad gäller betslingen och jag kan inte annat än hålla med honom. Zigge känns mkt mer framtung och svårare att hålla fram & upp på ngt vis. Vad HT spekulerade i var att han fick svårt att se hindren, kanske en bidragande faktor till att det kändes lite osäkert?

Betslar om till nästa gång så får vi se hur det känns då.



OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Julia

jisses vad många ni är :O

2010-03-15 @ 09:37:29
Postat av: Anna

SV: Hah ja det var lite överbefolkat^^ Jag & Z fick sälla oss till ponnysarna, det var många som ville va med idag, egentligen brukar det vara 3 grupper med det blev nog lite hastigt o lustigt så vi fick "knö" lite^^

2010-03-15 @ 21:44:10
URL: http://annastohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0