Mer roligt

Ena stunden känns det som att tiden står still men helt plötsligt händer det en massa på en gång. Morgondagen blir en upptagen dag, minst sagt.




¤ Kl.11 ska jag åka & rida Fingal, förhoppningsvis går det inte åt skogen och jag skulle ljuga om jag inte sa att jag är lite nervös för hur det kommer att gå.


¤ Sedan ska jag till Granngården o köpa foder till Fingal som vi vid kl.16 ska åka & hämta hos Tapper & köra till Juntorp där vi fått en tillfällig stallplats ett tag så vi har tillgång till manege. Det känns roligt & spännande, för att inte säga nödvändigt om vi ska få nån rätsida på det här.


¤ Där ska vi vara vid fem ungefär sen får vi skynda oss hem efter att han har kommit på plats med allt för att hinna till hoppträningen i dalsjöfors som startar halv sju. Känns inte riktigt rimligt att vi kommer att hinna, men det ska gå.

Här emellan någonstans ska Miko få lite tid och stallet mockas o grejjor packas.

Överlever jag dagen så hör ni nog från mig på kvällen^^


//Bild från KickOffen//

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0