Rapport

Sitter nu här efter att ha tagit en oändligt nödvändig dusch, lukten var inte god mina vänner. Inte god alls.
Svett + häst + stall i all allmänhet ger ngn sorts sur doft i koncentrerad mängd, fascinerande.

Är hemma fullt vid liv efter hoppträningen med Fingal. Han har verkligen släppt på bromsen även om han försökte jävlas en del emellanåt. Nu är det istället racerFingal, synd bara att han inte kunde lagt till Fokus som en av sina nya superkrafter^^ Det blev ingen snygg uppvisning direkt men nog tror jag att han lärde sig ngt iaf.

Film kommer. ICA hade ringt innan också vilket innebär att istället för en ledig skön dag imorgon blir det jobb 9.30-17.00. Varför så långt, jag behöver en uppstartsperiod efter att ha varit ledig hela veckan^^ Men pengar behövs så egentligen, långt där inne är jag tacksam! Det är nog bara att jag blivit så bekväm vid att vara lite ledigare än innan. Uppdatering sker då..antagligen rätt sent beroende på när jag blir klar med pållar o vovvar.
Funderar på att åka in tidigare o longera Fingalbus, ja, det låter som en bra plan.



//Busig? Vem? jag?!//

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0