Update: Fingal


Jag har nog inte riktigt berättat att Fingal är hos H. Tapper för tillfället. Vi körde dit honom i tisdags och han ska vara där i ca 1 vecka.

Ringde och frågade lite hur det gick för dem innan idag och han hade varit lite bråkig men inte farligt (vad nu Henrik tycker är mkt bråk?) men de hade hoppat lite idag och det hade visst inte gått så väldigt bra & det lät på honom som att han borde stanna mer än en vecka egentligen. Vilket känns skönt med tanke på att då finns det ändå ett problem men det är samtidigt väldigt tråkigt att det ska krångla.

Så tolkade jag vad vi fick sagt iaf, det råder lite kommunikationsproblem ibland känns det som då vi hela tiden lyckas prata i mun på varann och jag som verkligen Hatar o har svårt för att prata i telefon i vanliga fall!

Ska ringa igen om ett par dgr om att jag ska åka upp o rida så får vi se vart båten vänder efter det!



OVER AND OUT

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0