x

Har en massa att uppdatera men ändå så är det tomt här, har suttit o stirrat blint på en massa ingenting på datorn en evighet ikväll men förmår mig inte göra ngt vettigt.

Är bara så less på allt just nu, speciellt på mig sj. Är ännu mer less på att jag är less.
Något måste hända. & för att göra saken värre
hittade jag den här bloggen innan idag; här

Vilket får en att ifrågasätta varför man ens försöker och inte bara erkänner att man inte är menad för det här, kanske är man inte menad för ngt spec. alls. Kanske är man bara en lite arbetsmyra i den stora myrstack vi kallar samhället och kanske borde man acceptera det.

OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Malin

Anna! Jag tycker verkligen att du ska ta tag i det här nu, innan du mår ännu sämre. Du vet ju att det inte blir bättre för att du kollar på andra och jämför dej med dem... Alla mår vi ju skit någon gång och det finns hjälp att få. Bryr mej om dej!!

2010-03-22 @ 13:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0